2010/04/29

Код бичигчдийн үнэнч нөхөр

Дээрх зургийг би нэг жил гаран дэлгэцийнхээ дэвсгэр зураг болгож байлаа.
Босоо тэнхлэгийг нь уг засварлагчийг эзэмшсэн чадвар, хэвтээ тэнхлэгийг нь суралцах хугацаагаар авч үзнэ үү.
Тэр үедээ би ВИМ ийг таньдаг хүн болгондоо сурталчилж байв. Эмакс хэрэглэдэг болсноос минь хойно ч энэ зургийн үнэ цэнэ алдагдаагүй юм. Мэдээж зарим хүмүүс "Хөөрхий энүүнийг хар даа, eclipse, netbeans гэх мэт хамаагүй орчин үеийн засварлагчид байхад даа. Халуун наранд удаан код бичсээр байгаад хачин галзуутай болчихож" гэх байх даа. Нэг нөхрийн тэрлэсэн хуудсыг уншиж байхад нөхөр ингэж бичсэн байсан сан:
"Би ерэн есөн настай байхдаа ч гэсэн эмаксийг нээгээд төвөггүй ажиллачих чалхтай байх болно." (Чалхыг нь би нэмчих шиг боллоо.)
Би одоо тэр хүний үгтэй санал бүрэн дүүрэн нийлж чадна. Монголд дундаж наслалт доогуур юм чинь
"Би далан долоон настай байхдаа ч гэсэн эмакс дээр далдаганаж нэг ирээд давхар давхар товчлуурыг давс хужир цацаж байгаа юм шиг даан ч нэг аагтай цайнаасаа холдоод явчихав уу, энэ дал нуруугаар хатгаад явчихлаа. Хэвтэж нэг амрая даа..."
гэх байх л даа.

No comments:

Post a Comment